Masterclass sobre aigua amb Àngel Simon

El proper dimecres 30 de maig de 2012, a les 12h, tindrà lloc a l’Escola Superior d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de la UPC, una masterclass sobre Aigua a càrrec del president executiu d'Agbar, Àngel Simon.

En aquesta conferència-masterclass, Simon analitzarà l’estat actual de l’aigua al món (distribució, reptes i objectius) per presentar el model de negoci d’Agbar com a líder en aquest sector, un model basat en el desenvolupament del talent i la carrera dels professionals que configuren aquest gran grup dedicat a la gestió integral del cicle de l’aigua. Talent, innovació, coneixement i compromís, com a motors de continuïtat i èxit professional d’una organització que compta amb més de 140 anys d’història, té presència a 11 països i distribueix aigua a més de 26 milions de persones.

En aquest acte, que comptarà amb la presència del Comissionat per a la Formació Permanent de la UPC, Joan Majó, i del director de l’Escola de Camins, Canals i Ports de la UPC, Antonio Huerta, també es presentarà la propera edició del màster en Tecnologia i Gestió de l’Aigua, que s’iniciarà al novembre de 2012 a la UPC School.

Produït per caminsTECH